- بازدید: 1288
بازسازی و تعمیرات تخصصی آسانسورهای قدیمی شرکت الماس آسانسور
1 -پذیرش انجام صفر تا صد بازسازی ، انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیکی و غیره
۲- کلیه خدمات سرویس و نگهداری انواع آسانسور (ساختمانهای مسکونی و اداری)
۳- بازسازی انواع آسانسور با خدمات ۲۴ ساعته و رفع خرابی در تعطیلات، یکسال بیمه رایگان پس عقدقرارداد {بازسازی}
۴-تعویض موتورگیربکس ( فلکه اصلی ،سیم پیچ دینام ,دنده برنجی, مگنت ترمز, نصب اینکدر)
۵- تعویض و راه اندازی تابلو فرمانهای قدیمی, نصب تابلو های جدید (درایو دار)، سیستم نجات اضطراری , پاراشوت , درب کابین و کلیه قطعات اسانسور(سیم بکسل ، تراول کابل ، شستی های داخل وطبقات)
۶-تزیینات کابین در محل، با سلیقه مشتری همراه با انواع نمونه کار
۷-تبدیل درب های آسانسور از نیمه (درب لولایی) به تمام اتوماتیک (تعویض درب لولایی ونصب درب تمام اتوماتیک) همزمان درب طبقات و در صورت لزوم درب کابین (همراه با روکش استیل دربها به سلیقه مشتری) با بهترین دربهای ایرانی و خارجی با بالاترین کیفیت …
۸- انواع پکیج بالابر مسکونی و کارگاهی (کارگاهی - پروژه در حال ساخت ، بعد از اتمام پروژه دمنتاژ و در پروژه بعدی نصب میگردد) همراه نصب و راه اندازی
آسانسور تنها وسیله رفت و آمد ترافیکی است که مورد استفاده تمامی گروه سنی قرار می گیرد و عمومی ترین وسیله جابجائی عمودی در جهان است. با نگاهی گذرا به وضعیت آسانسور های منصوب در کشور، این نکته به خوبی مشهود می شود که بیشتر از ۳/۱ آسانسور های کشور دارای عمر بیش از ۲۵ سال می باشند.
از طرف دیگر؛ نظر به این که لوازم و قطعات مورد استفاده در آسانسور دارای عمر مفید مخصوصی می باشند، بدیهی است در صورت استفاده از بهترین و مدرن ترین قطعات ، حتی با داشتن بهترین برنامه سرویس و نگهداری، تجهیزات از شرایط مطلوب خارج شده و عمر مفید آنها به اتمام می رسد. حال اگر نداشتن برنامه راهبری سرویس و نگهداری برای بسیاری از آسانسور های کشور و یا برنامه سرویس و نگهداری غیر اصولی و مهمتر از همه عدم آشنائی بسیاری از افراد و شرکتهای نسل سوم با سیستم های قدیمی کار شده در ۲۵ سال پیش را هم به موارد فوق اضافه کنیم، به راحتی به وضعیت بغرنج آسانسور های قدیمی کشور پی می بریم.
با توجه به اینکه آسانسور یکی ازلوازم گران قیمتی می باشند که در ساختمان ها نصب می شود لذا تعویض آن (هم از نظر اجرائی و هم از نظر اقتصادی) به راحتی امکان پذیر نیست. پس بهینه سازی و مدرنیزاسیون می تواند در این زمینه کارساز شده و به احیاء ارزش بیانجامد.
مدرنیزاسیون می تواند ارزش ساختمان شما را بالا ببرد و باعث ایجاد انگیزه های جدیدی گردد. آیا شما می دانید که زمان آن فرا رسیده است یا نه؟
تضمین امنیت و آسایش
آسانسور از معدود وسایل نقلیه ای می باشد که فرمان دادن به آن در اختیار مسافر است و کنترل و توقف آن توسط یک سیستم انجام می شود و مسافر هیچ نقشی در توقف آن ندارد.لذا باید ایمن،کارا و مطمئن باشد.
آسانسور های قدیمی از نظر ظاهری فاقد زیبائی و آرامش و از نظر فنی فاقد ایمنی می باشند. مدرنیزاسیون می تواند این امکان را به ساختمان های موجود بدهد که از همان امکانات موجود، نتایج بهتری در راستای ایمنی و سلامتی فوق العاده بهره مند شوند و این می تواند هزینه مدرنیزاسیون را توجیه کند.
یک آسانسور کامل باید سه قابلیت مهم داشته باشد:
- ایمنی (تنظیم پارامترهای کنترلی دارای تائیدیه های تست های نمونه)
- قابلیت اطمینان (طراحی مهندسی در انتخاب و ساخت قطعات و تجهیزات مطابق با استانداردهای EN-81 و مقررات ملی ساختمان )
- نحوه عملکرد ( چگونگی نصب و مونتاژ قطعات، جهت راحتی و زیبائی )
بازسازی باعث می شود بدون تغییرات وسیع و گسترده سیستم آسانسور،آنها را با مدرن ترین تجهیزات روز مجهز کرده و آرامش،آسایش،زیبائی و راحتی را هدیه بگیرید .
در برج ها و بناهای بلند مرتبه قدیمی آسانسورهایی نصب شده که گاه ۲۰ تا ۳۰ سال از عمر آنها گذشته است. این قدمت بطور طبیعی آسایش کاربران آسانسورها را به علت خرابی های مکرر و عدم سرویس دهی منظم، مختل می کند و این نگرانی توأم با هراس روحی ساکنان می باشد. سوا اساسی درباره ساختمان های قدیمی این است که کدام آسانسور ها نیاز به بازسازی دارند؟ جهت آشنایی بهره برداران لازم به ذکر چند نکته درباره آسانسور های قدیمی می باشد:
۱- عدم اطمینان ساکنین از تطابق آسانسور با استانداردهای بین المللی (آسانسور فاقد گواهینامه استاندارد باشد.)
۲- انتظار طولانی و بیش از حد کاربران در لابی جهت استفاده از آسانسور
۳- عدم رضایت مسافران از کیفیت استارت و استپ حرکتی از جمله: هم سطح سازی غیر دقیق کابین با طبقات یا سر و صدای غیر عادی و تکانه های شدید
۴- تغییر نوع و کاربری ساختمان (ساختمان عوض شده ولی آسانسور خیر)
۵- بیش از ۱۰ سال از تاریخ نصب آسانسور گذشته است.
۶- آسانسور اغلب خود بخود خاموش میشود و یا دارای خرابی های بسیار می باشد.
۷- تأثیر روانی منفی آسانسور بر ارزش مالی کل ساختمان
گروه بازسازی شرکت الماس آسانسور که از مهندسان و تکنسین های با تجربه ، خلاق و خوش فکر تشکیل شده ، در صورت نیاز در برج ها و بناهای بلند مرتبه قدیمی حاضر می شوند و آسانسورهای ۲۰-۳۰-۴۰ ساله را بازسازی می کنند. زمانی که کار این گروه تمام می شود، دغدغه و دلواپسی نیز پایان می یابد و ساکنان با خاطری آسوده از آسانسور استفاده می کنند.
بازسازی آسانسورهای قدیمی، فرسوده، از رده خارج و یا آسانسورهایی که از لحاظ ترافیک (شامل سرعت، ظرفیت و …) پاسخگوی نیاز کاربران نیست، از دیگر خدمات شرکت فنی مهندسی الماس آسانسور می باشد.
:بازسازی یا نوسازی آسانسور دارای مزایایی به شرح زیر می باشد
۱- خرابیهای متعدد آسانسور و عدم قابلیت رفع خطای آن اصلاح می شود
۲- نوسازی، ارتقاء تکنولوژی و افزایش امکانات آسانسور
۳- زیباسازی و مدرنیزه کردن تزیینات داخلی کابین آسانسور و دربها و شاسی های احضار بیرون کابین آسانسور در طبقات
۴- کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری آسانسور پس از اجرای بازسازی یا نوسازی
۵- افزایش ضریب امنیت و ایمنی با اجرای تعویض و نوسازی کامل قطعات فرسوده و غیر قابل استفاده
۶- انطباق کل مجموعه با مفاد استاندارد چه از لحاظ آسانسور و چه از لحاظ ساختمانی
۷- ارتقاء پارامترهای ترافیکی آسانسور و سازگاری این پارامترها با نیاز کاربران ساکن در مجموعه ساختمان (از جمله سرعت، ظرفیت، الگوریتم پاسخ دهی به احضارها و… )
۸- افزایش کیفیت حرکت از جمله نرمی جرکت و حذف تکانه های بی مورد کابین آسانسور
۹- کاهش سر و صدای ناشی از حرکت آسانسور چه در موتورخانه و چه در طبقات
۱۰- طراحی جدید و استفاده از تمامی ظرفیتهای چاه آسانسور و حذف فضاهای پرت و در نتیجه افزایش ظرفیت کابین آسانسور
۱۱- کاهش مصرف انرژی و هزینه های برق مصرفی آسانسور
۱۲- اضافه نمودن امکانات جدید مثل سیستم برق اضطراری